Aliağa Alevi Kültür Dernekleri Şubesi tarafından her yıl Muharrem Ayı'nda geleneksel hale getirilen Kerbela Şehitlerini Anma ve Aşure programı bu sene de büyük ilgi gördü.
Hafta sonu gerçekleştirilen programa Aliağa Belediye Başkan Yardımcısı Mesut Öztürk, siyasi parti temsilcileri, belediye meclis üyeleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Alevi Kültür Dernekleri Aliağa Şube Başkanı Celal Süslü’nün cenazesi nedeniyle katılamadığı aşure etkinliğinin açılış konuşmasını Alevi Kültür Dernekleri Aliağa Şube Yönetiminden Erdoğan Çoban gerçekleştirdi. Çoban, aşure etkinliklerinin hoşgörüye, barışa, sevgiye vesile olmasını dileyerek tüm katılımcılara teşekkür etti. Konuşmaların ardından Dede Gökmen Savak tarafından dualar okudu. Dua sonrası tüm katılımcılara aşure ikramında bulunuldu.
Yerel
Yayınlanma: 23 Temmuz 2024 - 08:43
Güncelleme: 24 Temmuz 2024 - 00:29
Aliağa'da aşure bereketi
Yerel
23 Temmuz 2024 - 08:43
Güncelleme: 24 Temmuz 2024 - 00:29
İlginizi Çekebilir




